Pengalaman Kurus dengan Set Slimming Shaklee

Saya pernah rasa rendah diri walau tak pernah nyatakannya pada sesiapa even pada suami. Jujur saya akui dulu saya malu nak jumpa kawan-kawan lama kerana bentuk badan yang amat berbeza tapi sekarang alhamdulillah keyakinan semakin lama semakin meningkat. Mana taknya, dari seorang yang fit, yang cukup aktif masa zaman sekolah dan universiti tetiba badan dah jadi cam tong drum. Nasib baik terbukak hati nak cuba Set Slimming Shaklee, alhamdulillah berat makin turun dan keyakinan berada di tahap yang membanggakan.

 
Mungkin ramai yang pelik kenapa saya selalu share pasal Set Slimming Shaklee. Cam takde dah set lain nak dipromotekan. Bukan takde kawan-kawan, malahan banyak sangat tapi saya suka cerita pasal Set Slimming Shaklee ni sebab pengalaman sendiri yang awesome. Tu yang berkobar-kobar dan yakin nak cerita dengan korang semua.

Bila dah go through sendiri proses penurunan berat badan dan dah rasa sendiri kesihatan badan meningkat, ia cukup meyakinkan saya untuk berkongsi kerana saya tau ramai kawan-kawan saya di luar sana yang ada masalah cam saya, banyak dah berhabis nak turunkan berat badan tapi tak berhasil. Nah, cuba Set Slimming Shaklee! InsyaAllah puas hati, yang penting bersabar dan bersabar dan bersabar. Tiada janji penurunan 10kg sebulan, kerana pengambilan suplemen bergantung pada badan masing-masing. Ada yang cepat dan ada yang lambat. Saya sendiri cuma turun 3kg pada bulan pertama, tapi saya yakin inci memang banyak hilang kerana baju-baju lama dah boleh pakai balik. Bukan baju 2 3 tahun lepas tapi baju-baju masa belajar kat matrik 10 tahun dulu pun dah  boleh pakai balik. Memang amazing.

Kalau nak tahu bagaimana Set Slimming Shaklee boleh membantu saya untuk kurus, insyaAllah saya akan share segala pengalaman saya. Bagaimana cara pengambilan suplemen dan sebagainya. Saya banyak bereksperimen tentang cara makan suplemen ni dan boleh tau cara mana yang cepat dan cara mana yang lambat but again, ini bergantung pada individu. Tiada yang sama kerana badan setiap orang adalah berbeza.

Yang paling saya gembira bila guna Set Slimming Shaklee ni, saya bukan setakat dapat turunkan berat badan tapi juga dapat banyak kesan positif lain. Sakit pinggang memang dah hilang. Mop la lantai tu 2 3 kali sehari pun takde masalah. Kalau dulu setiap kali lepas mop lantai mesti takle bangun, sekarang relax je. Resdung almost gone. Kalau dulu pantang menyapu mesti sakit tekak dan bersin tak berhenti-henti sampai demam, sekarang selamba je mengemas. Adala sesikit lagi bersin tapi dah sangat kurang bila dibandingkan dengan dulu. Dan yang amat menarik, keputihan memang dah takde langsung, langsung langsung langsung hilang!! 

Saya masih dalam proses nak dapatkan berat ideal saya, dan saya sangat yakin kawan-kawan juga mampu turunkan berat badan seperti saya. 

Jom kawan-kawan, saya sangat sarankan kita turunkan berat badan yang berlebihan ni. Kalau kurang bajet kita cuba dengan set yang paling bajet, mungkin kesan sedikit lambat tapi insyaAllah puas hati. Buat apa turun mendadak kalau naiknya berganda-ganda jika kita stop ambil ubat kurus tu kan? Biar perlahan tapi konsisten da kekal penurunannya.

Nak alami rasa hebat cam yang saya dah alami dengan Set Slimming Shaklee? Boleh tinggalkan contact number di ruangan komen atau boleh sms/whatsapp saya di 011-16111619. InsyaAllah saya akan balas secepat mungkin.

COD sekitar Kota Bharu, Pengkalan Chepa, PCB dan kawasan berhampiran. Kos penghantaran berdasarkan lokasi.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment