Surprise Daripada Suami 30 --> 21?

Zaman tengah fit..heheheh

5 April lepas genap dah 30 tahun usiaku. Cuak bila dah ada angka 3 kat depan tu kan? Dulu-dulu selalu berangan walau dah ada anak, saya nak kekal vogue dan smart..hehehe..maklumlah dari zaman sekolah ke zaman universiti aktif dengan sukan, aktif dengan taekwondo so badan sentiasa fit.


Tapi impian nak kekal vogue tu sikit demi sikit terhakis apabila badan makin kembang sejak berkahwin. Saya berkahwin lebih kurang 5 tahun lepas iaitu tahun 2009. Lepas tu badan makin naik, mengandung, bersalin, mengandung, gugur, mengandung dan bersalin lagi hingga akhirnya berat badan makin hari makin bertambah. Masa tu dah fikir takde harapan dah aku ni, takde nak keluar jalan-jalan sangat dah sebab takut jumpa kawan-kawan lama. Hahhahaha. Serius saya sangat malu.

Gambar 6 tahun lepas sebelum dan selepas kahwin :P

Tetapi things changed when we really want to change ourselves kan? Cumanya masa saya jumpa produk yang betul dan sesuai dengan diri saya, takde la saya beria sangat sebab tak pasti dengan outcomenya tapi alhamdulillah alhamdulillah kesannya sangat positif.

30 becomes 21
30 becomes 21?
Pada malam 5 April tu, husband beli kek tanpa saya tengok apa yang ditulisnya. Konon surprise dan memang betul. Dia memang betul surprisekan saya dengan tulisannya. Memula geram gak tapi bila tanya kenapa mintak tulis camni? Katanya wifenya dah nampak makin cantik dan makin muda. Happy me.. Hehehehe

http://jazilahilyas.blogspot.com/
Selepas 5 bulan konsisten dengan Shaklee
Selain set kurus lengkap yang saya amalkan, saya turut ambil set kulit Shaklee dan yang pentingnya saya minum Vivix. Tidak konsisten tapi masih ambil sekali setiap 3 4 malam. Vivix ialah satu-satunya suplemen yang boleh menembusi DNA kita dan ianya adalah anti-aging yang sangat berkesan. Kombinasi dengan Shaklee Collagen Powder memang sangat tidak mengecewakan. Kalau tak nak cantik untuk orang tersayang, lakukannya untuk diri sendiri. Berbaloi kan?

Cabaran sekarang adalah untuk kembali ke berat asal sebelum kahwin, antara 50-55kg? Mampukah? InsyaAllah. Set Slimming Shaklee akan bantu saya realisasikan impian yang satu ini!



******************************************************************************************************************

Berminat untuk mencuba Set Suplemen & Vitamin Shaklee? Hubungi saya;

iR Jazilah Ilyas (1070931)
sms/whatsapp : 011-1611 1619
blog : http://jazilahilyas.blogspot.com
fb : https://www.facebook.com/jazilah.ilyas

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment