Hilangkan Stretch Mark Sewaktu Hamil

kulit pecah semasa hamil


Takutnya tengok stretch mark di perut ibu hamil. Pengorbanan yang sangat besar daripada seorang ibu untuk seorang anak.  Selak lagi kain Nampak pula stretch mark di peha! Aduh, kesiannya. Adakah stretch mark ini boleh hilang selepas melahirkan bayi nanti?

CEGAH STRETCH MARK SEBELUM TERJADI!


Boleh ke nak cegah stretch mark ni? Tambah-tambah apabila bayi dalam kandungan dah mula membesar, itu di luar kawalan kita. Mana boleh kawal stretch mark ni. Betul ke persepsi ini? IA SALAH! Stretch mark boleh dicegah, atau setidaknya dikurangkan risikonya.

Bagaimana nak kurangkan pecah-pecah kulit terutama di bahagian perut apabila bayi mula membesar? Sebelum kita ketahui caranya, penting untuk kita ketahui bahawa protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan kita. Kekurangan protein boleh menyebabkan hilangnya kepejalan otot dan kulit.

Makanya apabila kita telah tahu bahawa protein adalah bahan utama dalam pembentukan organ dan tisu dalam badan kita, maka kita perlu makan dan gunakan produk yang berasaskan dan tinggi protein  Antara makanan yang menyumbang pada protein adalah ayam, ikan, kekacang dan banyak lagi. Malangnya protein mudah termusnah apabila dimasak dalam suhu yang tinggi. Antara produk terbaik yang tinggi dan terjamin proteinnya adalah ENERGIZING SOY PROTEIN a.k.a ESP


energizing soy protein shaklee


TESTIMONI ESP DAN STRETCH MARK 







Apa tunggu lagi ibu-ibu? Pengalaman saya untuk kandungan kali ini juga sangat amazing. Langsung takde stretch mark! Kandungan dah masuk 7 bulan dan stretch mark yang ada hanya parut-parut pudar kesan mengandungkan anak ke2 tahun 2012 dahulu. Yang tu pun dah sangat-sangat pudar tau. Seronok belek-belek perut yang tengah membesar tanpa garis-garis stretch mark kan? Haaa... tunggu apa lagi? Cepat contact saya seperti nombor di bawah untuk order ya. Makin lambat anda bertindak, makin banyak kulit anda pecah! Good luck!!

******************************************************************************************************************
Berminat untuk mencuba Set Suplemen & Vitamin Shaklee? Hubungi saya;

iR Jazilah Ilyas (1070931)
sms/whatsapp : 011-1611 1619
blog : http://jazilahilyas.blogspot.com
fb : https://www.facebook.com/jazilah.ilyas

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment