Lelaki Perlu Ada Kemahuan Untuk Berhenti Merokok Baru Sebarang Ikhtiar Berjaya!

Assalamualaikum. Selamat pagi *___*

Pagi ni saje je nak berbicara tentang lelaki dan rokok. Topik yg sentiasa hangat dan panas kan? Perokok memang tak mau la baca tentang isu-isu camni. Buang masa katanya :p

Tau tak kita, kalau kita ikhtiar bagaimana pun untuk orwng tersayang erhenti merokok, tapi kalau dia TAKDE kemahuan nak berhenti, usaha tu akan jadi sukar? Tak percaya?

Suami saya sendiri memang perokok tegar! Jenuh la bini dok bebel, boleh gaduh kalau sebab rokok nan satu ni. Kita pun ikhtiar bagi Vivix yang telah membantu ramai perokok untuk berhenti merokok. Responnya?

"Rokok saya rasa pahit la. Nak abiskan sebatang pun susah". Tapi selang 2 3 jam pastu hisap balik walaupun tetap tak habis sebatang tu. Adehla

Cerita seorang kawan saya, dia berikan juga Vivix untuk suaminya. Memang suaminya minum je mula-mula tu sebab dia tau banyak sangat kebaikan Vivix ni. Mana taknya, Vivix ini satu-satu nya suplemen yang boleh merawat DNA. Jadi sangatlah bagus.

Tapi bila sekali tu isterinya bagitau Vivix ni boleh hentikan ketagihan merokok, dan-dan tu tak nak dah ambil Vivix ni. Sadis kan lelaki?

Encik-encik suami yang sayangkan isteri dan anak-anak, mohon-mohon la berhenti merokok ya. Takde faedahnya pun. Dapat dosa lagi adalah. Fatwa dah terang-terang nyatakan hukumnya HARAM. Pastu kena maki lagi dengan orang sekeliling sebab asap rokok tu, mana hidup nak berkat. Orang yang buat orang lain berdosa (in this case memaki hamun perokok tu) dia pun tanggung dosa tau. Sebabnya dia yang cetuskan kemarahan orang lain.

So? Nak berhenti tak? Ha kalau nak contact nombor saya kat bawah tu ya. Kita ikhtiar dengan Vivix ni. Bukan sahaja dapat kurangkan dan hentikan ketagihan merokok, kulit pun lebih sihat, badan pun insyaAllah terhindar daripada penyakit-penyakit kronik. Whatsapp ya :)


011-1611 1619
SIDPro 1070931
Jazilah Ilyas

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment