Muka Berjerawat Teruk Kerana Salah Pilih Produk Kini Licin Cantik

" Muka saya berjerawat teruk kerana salah pilih produk. Produk yang saya gunakan dulu mungkin mengandungi bahan kimia yang merosakkan kulit saya secara perlahan. Saya hilang keyakinan diri dan malu untuk keluar rumah."




Ini adalah dilema wanita dan sesiapa sahaja yang ada masalah jerawat yang teruk. Memang kita akan malu, stress, rendah diri, tersisih dan seribu macam rasa lagi kan?

Haaaa.. INI BERITA BAIK BUAT ANDA!! Julung-julung kalinya Shaklee menawarkan 3 produk kulit terbaik pada harga istimewa dalam satu bulan!!

  • Vitamin C Beli 6 Dapat 7!
  • Vitamin E Beli 6 Dapat 7!
  • Collagen Powder Beli 3 Dapat 4!



Ini pengalaman sebenar seorang pengamal dan pengguna vitamin untuk kulit yang ditawarkan oleh Shaklee. Haaa..tunggu apa lagi u? Makin lambat kita bertindak, makin teruk la masalah kulit kita tu kan?

Untuk pengetahuan semua jugak, Collagen Powder Shaklee bakal HILANG daripada psaran Malaysia tahun hadapan! Sepanjang tahun takde ye. So cepat-cepat la buat stok semasa harga tengah kebabooom ni!

Hubungi saya seperti nombor di bawah ye :). Tawaran yang sangat-sangat-sangat menjimatkan tau. Rugi kalau tak ambil peluang ini!!!





Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment