Boleh Atau Tak Hidup Tanpa HP?

Past few days HP saya langsung tak boleh dihidupkan. Bukan bateri yang bermasalah tapi tempat casnya yang tak berapa OK.

Tiada mesej, tiada WhatsApp, tiada panggilan dan tiada apa-apa berhari-hari. Bila fikir sekali memang rasa ringan kepala sebab tak perlu fikir pasal HP, tapi bila fikir lagi sekali saya menjalankan perniagaan online, haru biru rasanya hidup.

Terbukti pada zaman serba moden ni, memang telefon sangat memainkan peranan dalam kehidupan kita kan? Tambah-tambah untuk peniaga online seperti saya >_<.

Alhamdulillah puas godek sana sini, akhirnya telefon yang pernah direndam anakanda hidup kembali. Rasa lega sangat-sangat.

Jadinya, I'm back! Nak tanya tentang suplemen, nak tanya tentang Shaklee boleh terus PM saya. InsyaAllah saya sediakan perkhidmatan professional yang akan memuaskan hati tuan puan ^_^

011-1611 1619
Mama AAA
Pengedar Shaklee Kelantan


Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment