Kekal Cantik Jelita Dengan Shaklee



"19 tahun yang lalu umur 30an rasa cam 50an. Dah jadi pengamal shaklee umur 50an badan rasa ringan je macam 30an dan bebas dari sebarang penyakit setakat ni hatta penyakit keturunan.

Alhamdulillah...saya bersyukur kerana guna produk dengan kefahaman yang jelas menyebabkan saya jadi pengguna berdisiplin selama 19 tahun.
Sekadar berkongsi aging gracefully with Shaklee, sekiranya ini suatu yang baik dan memberi manfaat pada yang lain...pada saya amat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee"- Khadijah Mohd Zin


Kita biarkan gambar berbicara. Menurut kakak cantik ni, yang paling penting adalah 6 suplemen asas dan ESP adalah yang paling utama. Keywordnya ialah ISTIQAMAH DAN DISIPLIN.


Bila ada kefahaman yang jelas tentang suplemen yang diambil, badan pun tak tertekan. ESP sangat penting kerana ia ada 9 asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh badan. Protein merupakan asas pada sel badan kita. Bila sel kita cantik, insyaAllah badan juga akan sihat.


Wanita mana yang tak nak cantik dan sihat camni kan? Tapi awas! Jangan kerana kita nak cantik, kita korbankan keselamatan. Banyak produk kecantikan yang mengandungi bahan kimia berbahaya. Cantik segera tetapi merana kemudian hari.


Pilih dan guna Shaklee. Vitamin dan suplemen yang diuji secara klinikal. Menjalani ratusan ujian kualiti supaya pengguna seperti kita dapat yang terbaik, berkesan dan selamat.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adakah anda berminat dengan suplemen dan vitamin Shaklee? Ataupun berminat untuk menjadi ahli Shaklee? Anda boleh hubungi Kak Jaz di whatsapp 

011-1611 1619
Jazilah Ilyas
ID : 1070931

Share this:

, , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment