Beza Soya ESP Shaklee Berbanding Soya Lain di Pasaran

Protein adalah asas kepada sel-sel kita. Nak tak nak kita kena makan makanan bersumberkan protein. Kurang protein menyebabkan sel kita tak dapat asas yang baik. Antara sumber protein terbaik pastinya ESP Shaklee.

Ada beza tak ngan soya lain?

SANGAT² BANYAK BEZA. Percaya? Wajib percaya. Sebab fakta ini kita dapat menerusi kajian klinikal tau. Bukan syok sendiri.


1. Ia adalah soya non GMO. Rata² dah sedar kita kena makan makanan daripada sumber non GMO untuk kesihatan. Sbb kalo makanan yg GMO ni, banyak unsur² lain yg dimasukkan tau. Tak selamat.

2. ESP Shaklee sangat semulajadi. Tak manis cam soya yg kita beli kat luar tu. Tidak sama sekali.

3. Ia adalah minuman yang rendah indeks glisemik. Maksudnya apa? Ia lepaskan gula ke dalam sistem darah dengan perlahan². Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amat penting untuk kesihatan jangka masa panjang.




4. Ia lengkap dengan 9 asid amino perlu. Wajib ambil dalam diet harian ni tau. Asid amino perlu ini sangat diperlukan badan tetapi badan kita tak dapat nak hasilkannya sendiri.

5. ESP bagi tenaga lebih lama dalam badan. Takde la kita rasa letih melampau. Terutama ibu menyusu. Fully recommended!






Sebab tu Kak Jaz suka sangat dengan ESP ni. Eh bukan Kak Jaz je suka tau. Aamily kat rumah ni pun suka. Eh ramai lagi lah yang suka ESP ni.

Anda nak dapatkan protein berkualiti tinggi ni? Wassap je Kak Jaz okay



Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment