Titik Titik Titik Sayur Layu Kembali Segar

Kita biasanya shopping seminggu sekali kan? Jadinya segala stok lauk dan sayur kita simpan dulu dalam peti ais.

Tapi, bila lama-lama dok dalam peti ais, sayur jadi tak berapa segar dah. Nampak kuning, nampak layu.

Semalam masa nak masak sayur air, tengok-tengok sawi ni dah tak bermaya je. Kita tengok pun sedih.

Kak Jaz teringat perkongsian kawan-kawan apabila sayur mereka layu. Jadi, since ekstrak jadung dan kelapa ni memang dah ada kat rumah, gunakan ia. Hehehe

Titik Basic H setitik dua, rendam kejap dan tengok hasilnya. Sayur dah bersih dan kembali segar. Seronok Kak Jaz tau. Puas hati kan?


cara segarkan sayur
Sayur kembali segar lepas rendam dalam air + Basic H


Multipurpose sungguh Basic H ni. Apa sahaja kerja boleh guna Basic H ni. 

Selamat ke?

Of course! Ia selamat tanpa bahan kimia berbahaya. Diperbuat daripada tumbuhan, tu yang best. Tanpa fostat dan tidak bertoksik.

Wajib ada sebotol kat rumah ni tau. Tak mahal pun. Hanya RM46.00 untuk 16oz yang boleh hasilkan 48 gelen bancuhan yang selamat dan berkuasa.

Tak percaya? Cubalah!


pengedar shaklee pengkalan chepa

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment