Masalah Sembelit dan Berak Berdarah Berakhir Dengan Suplemen Semulajadi

Pernah tak korang kena sembelit? Seksa amat la rasanya kan? Serba tak kena dalam tandas tu.

Dahla sembelit,bila dah berjaya buang air berdarah pula:(

Ada seorang customer Kak Jaz yang hadapi masalah sembelit yang sangat teruk. Katanya berminggu-minggu tak berak.

Aduh seksanya.

Kak Jaz cadangkan Lecithin dan Herblax. Kedua-dua suplemen ini bantu lembutkan najis dan proses buang air besar akan jadi lebih mudah.




Lepas 2 minggu adik ni berikhtiar, katanya masalah sembelit dah makin hilang.

Sebelum ni seminggu tak membuang langsung. Boleh bayangkan tak? Seksa dengar masa dia cerita tu. Tambah² bila ada side effect masa meneran

"Tap tap" bunyi darah menitik. Bila sembelit teruk, boleh lead pada buasir.




Perut pun dah kempis sedikit katanya.

Kak Jaz happy dapat bantu adik ni. Sape lagi sembelit teruk dan nak dibantu? Wassap je nombor Kak Jaz ok

Jangan tunggu lama-lama. Karang jadi buasir dan banyak sangat toksin dalam badan. Lain pula jadinya kalau kena kanser kolon. 

Nauzubillah :(

Sembelit boleh diselesaikan dengan Lecithin dan Herblax. Trust me :)



Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment