Suplemen Untuk Anak Yang Selalu Sakit, Demam dan Selsema

Biasanya anak-anak yang dihantar ke taska, nurseri dan rumah pengasuh selalu sangat demam dan selsema. Maklumlah ramai kanak-kanak lain di sana. Antibodi anak-anak kecil kita ini pula masih tak kuat.

Bila anak asyik sakit, demam dan selsema pasti kita sebagai ibu bapa akan sangat-sangat risau. Tak boleh lari daripada perasaan ini kan? Tengok diorang terbaring lesu memang meruntun hati kita. Kalau boleh biarlah kita je yang sakit, biarlah kita je yang tanggung semua itu.

Risau dan runsing pasal anak dah satu hal, terpaksa pula fikir perihal cuti atau MC. Rakan sekerja pun dah mula berbunyi. Serba tak kena jadinya.

Tapi nak buat camana? Takkan nak hantar juga anak ke rumah pengasuh dalam keadaan tak sihat camtu? Buntu sungguh rasa.

Sabar mama
Sabar ibu
Sabar mommy

Usah risau, insyaAllah setiap masalah ada penyelesaiannya. Di Shaklee, kami mempunyai suplemen untuk anak-anak.

Jika masa sihat pun mereka perlu makan suplemen (dunia kita sekarang tak bersih seperti dulu dah) apatah lagi jika ketika mereka tidak sihat. Berganda-ganda keperluannya.

Untuk anak-anak, sekurang-kurangnya ada 2 suplemen yang terpenting perlu diberikan pada mereka.




  • Meal Shakes - Mengandungi 21 jenis vitamin dan mineral penting untuk kanak-kanak. Bila anak cukup zat, insya-Allah tak mudah diserang virus dan tak mudah jatuh sakit.
  • Omega Guard - Merupakan anti radang yang membantu mengelakkan selsema dan batuk berkahak. Kalau anak selsema atau batuk berkahak, bagi Omega Guard konsisten sekurang-kurangnya 3 hari.

Bila mereka dah sihat, suplemen ini tetap perlu dimakan dengan konsisten. Lebih baik kita mencegah terlebih dahulu daripada terpaksa mengubati.

Anak-anak Kak Jaz dulu pun selalu juga demam. Tambah-tambah si hero nan sorang tu. Kalau demam je terus hig fever. Tapi sejak konsisten makan suplemen ini, alhamdulillah jarang sangat nak tengok dia demam. Syukur sangat-sangat.

Ibu yang nak order suplemen untuk anak-anak ini boleh whatsapp Kak Jaz ya.

Mealshakes     : RM127.20
Omega Guard : RM144.36



Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6011-1611 1619
Shaklee ID : 1070931



*DISCLAIMER These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment